Ahogy azt a múlt szerdán megrendezett sajtóeseményen megtudtuk, a cég első körben a Tecno Spark 20 szériát hozza be a hazai piacra, amely összesen öt, egymástól jelentősen eltérő készüléket takar, így a negyvenezer forintos, belépőszintű telefontól a százezer forintos középkategóriás készülékig mindenki megtalálhatja az igényeinek és pénztárcájának legmegfelelőbb telefont.
A Tecno ezzel alaposan belenyúlt a méhkasba, hiszen amíg például a Samsung Galaxy S24 Ultrának nagyjából csak az Apple készülékeivel (és újabban a Xiaomi 14 Ultrával) kell versenyeznie, a negyvenezer forintos Spark 20 Go árkategóriájában tucatnyi márka verseng a vásárlók kegyeiért; a "noname" gyártók mellett többek között a Xiaomi, a Nokia, a Motorola, a Samsung és a ZTE is forgalmaz hasonló árú és tudású telefonokat. Az is igaz, hogy az Apple-t kivéve a nagyobb gyártóknak jellemzően ezek a legkeresettebb telefonjai: a Counterpoint Research piackutató adatai szerint például a tavalyi évben az iPhone-ok után a Galaxy A04 és A14 szériából (mindkét készülék ötvenezer forint alatt kapható) értékesítették a legtöbbet a világon, vagyis a Tecnónak a komoly konkurencia ellenére is lehet keresnivalója a piacon.
A Tecno hazai képviseletének tájékoztatása szerint a készülékek júniusban fognak megjelenni a hazai boltok (Media Markt, Alza, eMAG, Pepita, Auchan) polcain, a terveik szerint pedig az év második felében a szolgáltatók kínálatában is megjelenhet a Spark 20 széria. Az indulással egyidőben a Tecno magyar nyelvű honlapot és telefonos ügyfélszolgálatot is indít, a készülékekre pedig két év garanciát biztosítanak. A telefonok szervizelését itthon a TMX Mobile Solutions fogja végezni, az ugyanakkor egyelőre nem derült ki, hogy a vásárlók hány év szoftvertámogatásra számíthatnak majd.
(Fotó: Bobák Áron/Rakéta.hu)
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR