A cégek mostanra több ausztrál influenszerhez eljuttatták az utazóeszközt, a Microsoft Flight Simulator konzoljának promóciója céljából. Emellett - szintén az ausztráloknak és új-zélandiaknak - egy Twitter-versenyt is hirdettek, melynek keretében a szerencsés nyertes egy Xbox-bőrönddel gazdagodhat. A bőröndök egyébként egy Xbox Series S-t és egy kontrollert is tartalmaznak. (A termék promóciós időszaka augusztus másodikáig tart, illetve egyelőre úgy néz ki, hogy a Series S bőrönd nem kerül kereskedelmi forgalomba. Persze ez változhat.)
Ugyanis már volt rá példa, hogy a Microsoft az egyik konzoljára formázott promóciós tárgyat készített. Emlékezzünk csak vissza a tavalyi Series X hűtőszekrényekre, amelyet elsőként szintén influenszerek, köztük a YouTuber iJustine és a rapper Snoop Dogg vehettek birtokba. A hűtőszekrény pontosan úgy működik, mint bármelyik másik, csak éppen Xbox Series X dizájnt kapott, az ajtaját kinyitva pedig felcsendül az eszköz indítózenéje.
Az Xbox hamarosan Dwayne "The Rock" Johnsonnal is szövetségre lépett, hogy egyrészt influenszereknek valódi Xbox Series X minihűtőszekrényeket küldjön, másrészt népszerűsítse a színész új energiaital-márkáját. Az Xbox eleinte nem akarta általánosan elérhetővé tenni a hűtőszekrényeket, aztán mégis meggondolta magát, miután az Xbox megnyerte a legnépszerűbb márka Twitter-szavazását.
(Fotók: Yanko Design)