Karácsony előtt a Rakétán is beszámoltunk arról, hogy rövidesen valóban elkészülhet az Apple hosszú ideje pletykált autója. Az elmúlt években felmerült, hogy Tim Cookék nem is autót, hanem az önvezető autókban működő rendszereket fejlesztenek csak, illetve voltak olyan pletykák is, hogy a sok készülődés után végül mégsem lesz a projektből semmi.
A 9to5Mac most arról írt, hogy az Apple újabb menedzsereket hozott el a Teslától - Elon Musk korábban már "Tesla temetőnek" is hívta a céget, arra utalva, hogy a nála nem megfelelően teljesítő mérnökök kötnek ki végül Cupertinóban. A Bloomberg értesülései szerint "egy kis csapat" dolgozik a projekten, és az autóra 5-7 évet várnunk kell még.
Korábban az Apple-ügyekben mindig jól értesült Ming-Csi Kuo is legkorábban 2025-re becsülte az Apple Car debütálását. Úgy tűnik, ahogyan a telefonjait, úgy az autóit sem maga az Apple fogja gyártani: a 9to5Mac arról is beszámolt, hogy Tim Cookék tárgyalásokba kezdtek a Hyundai-jal. A koreai gyártó, amely egy hónappal ezelőtt jelentette be, hogy üzletrészt vásároltak a robotkutyáiról ismert Boston Dynamicsben, megerősítette a hírt, ám hozzátették: tudtukkal az Apple másokkal is tárgyal, és egyelőre az egyeztetések kezdeti szakaszában járnak. Nyilatkozatuk után a Hyundai részvényei több mint 20 százalékot emelkedtek.
(Borítókép: Peter Kovalev/TASS/Getty Images)
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR