A Zeva Aero által fejlesztett eVTOL-t, a Zerót elsősorban nem a gyorsasága vagy a nagy hatótávja emeli ki a személyi szállítóeszközök sorából, hanem a külseje: az eVTOL repülő csészealjra hasonlít és a benne elhelyezkedő utas az út során a talaj felé néző, horizontális pozícióban helyezkedik el. A Zerót a cég a Boeing GoFly versenyén való indulásra készítette, ahol valóban a levegőbe is emelkedett, de a versenykövetelmények olyan dizájn kialakítását tették szükségessé, ami a hétköznapokban nem feltétlenül a leghatékonyabb megoldást jelenti.
Emiatt a Zeva egy újabb verziót tervezett, ami a gyakorlati felhasználásra alkalmasabb - ez a Z2, ami nagyobb propellerekkel és mesterséges intelligencia vezérelte automatizált rendszerrel lesz ellátva a stabilitás és a kényelem biztosítására. A Z2-ben helyet foglaló utas ugyanúgy, ahogy a Zeróban, repülés közben lefelé néz, így egyfajta Superman pozícióban haladhat a járművel. A Z2 is csak egy személy befogadására alkalmas, de a cég már készíti a kétszemélyes verzió terveit is.
A járművek az elképzelés szerint a Skydock nevű égi leszállóhelyeken dokkolnak majd, amelyek az épületek oldalán lesznek kialakítva. Az utas érkezéskor egyszerűen kiléphet az eVTOL-ból és besétálhat az épületbe, anélkül, hogy a liftet kellene használnia. Az egyedi parkolási módszerre a Zeva Aero szerint azért lesz szükség az eVTOL-okkal benépesített városokban, mert a házak és felhőkarcolók tetejét a légitaxiknak fenntartott dokkolók foglalják majd le, ezért azoknak, akik csak saját magáncélokra használják a repülő járműveiket, más helyszínek után kell nézniük. A Z2-t még nem kezdték el gyártani, de az első prototípus elkészülését a cég az év vége előtt ígéri.
(Fotó: Zeva Aero)