Ive neve elsőre meglepőnek tűnhet, hiszen bár éveken keresztül dolgozott a világ legértékesebb cégénél vezető pozícióban, és az Apple vezető tervezőjeként az iPod, az iPhone és az iPad sikerében is elévülhetetlen érdemeket szerzett, az autógyártáshoz semmilyen szálon nem kötődik. Ez viszont nem is alapkövetelmény a Ferrarinál, a pénteken váratlanul lemondott Camilleri például a Philip Morris vezérigazgatójaként lett az autógyártó első embere Sergio Marchionne 2018-as halála után.
Ahogy az történni szokott, Camilleri távozása után elkezdtek röpködni a nevek, hogy ki lehet az új CEO, Ive mellett az Apple gazdasági igazgatójának, Luca Maestrinek és a Vodafone korábbi vezérigazgatójának, Vittorio Colaónak a neve is felmerült, bár utóbbi pletykát a Reuters szerint a Colaóhoz közel álló forrás "alaptalannak" nevezte.
Ami Ive-t illeti, az Apple fődizájnere tavaly hagyta ott a vállalatot, és LoveFrom néven saját céget alapított. A LoveFrom októberben jelentette be, hogy megállapodást kötöttek az Airbnb-vel, amelynek keretében Ive cége a szállásmegosztó szolgáltatás "termékeinek és szolgáltatásainak új generációjának kidolgozásában" fog segíteni.
Az biztos, hogy bárki is lesz a Ferrari új főnöke, nem könnyű örökséget vesz át, mert bár a közúti autóik eladásai Camilleri alatt emelkedtek, és a cég részvényárfolyama is jelentősen nőtt, a forma-1-es csapat idén az elmúlt évtizedek legnagyobb válságát élte át: a bajnokságban mindössze a hatodik helyen végeztek a konstruktőrök között, ennyire rossz eredményre pedig kereken negyven éve nem volt példa Maranellóban.
(MacRumors, Borítókép: Apple)

Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR