A francia autógyártó által megálmodott koncepció egy olyan önvezető moduláris platformot takar, amire bármit rá lehet rakni pillanatok alatt, így a most bemutatott tervek csak egy kis ízelítőt adnak abból, milyen lehetne a jövő városi közlekedése, ha a The Urban Collëctif projekt keretében, az Accor szállodalánccal és a JCDecaux marketingügynökséggel közösen kidolgozott tervek egyszer valóban megvalósulnának.
A Sofitel en Voyage például egy guruló szállodai szoba hatalmas üvegajtókkal és kényelmes fotelekkel, míg a Pullman Power Fitness kocsiban az ember szobabiciklizhet vagy evezőgyakorlatokat végezhet egy virtuális edző segítségével, miközben a mozgásával a jármű akkumulátorát is tölti. Mind közül a legszórakoztatóbb talán a JCDecaux ötlete, akiket a többség elsősorban a buszmegállókban elhelyezett hirdetőtábláikról ismer, így mi mást is tervezhettek volna, mint egy guruló buszmegállót - ami persze akár fölöslegessé is tehetné magukat a buszokat.
A Citröen elképzelései szerint a Skate a Goodyear gömbalakú Eagle 360 kerekeivel lenne felszerelve, aminek köszönhetően oldalirányba is képes lenne közlekedni, legfeljebb 25 km/h-s sebességgel. Hogy a moduláris platform valaha megvalósul-e, azt egyelőre nem lehet tudni, de az biztos, hogy nem ők az elsők, akiknek hasonló ötlet az eszükbe jutott: nemrég a Hyundai mutatott be egy moduláris önvezető platformot, ami trailerekhez kapcsolódva alkotna egy önvezető kamiont, de korábban már a General Motors és a Német Légiközlekedési Központ is előállt hasonló koncepcióval.