Az iráni származású vállalkozó április 7-én hirdette meg a nem helyettesíthető tokent az OpenSea nevű NFT-piacon, a CoinDesk beszámolója szerint azzal a céllal, hogy azt legalább 48 millió dollárért értékesítse. Azonban mint kiderült, Dorsey posztjáért nem állnak sorban a tehetős befektetők, hiszen a szerdán lezárult liciten a legmagasabb ajánlat is 0,09 ethereumról, azaz nagyjából 277 dollárról szólt. Bár az OpenSea adatai szerint azóta valaki már 3,2 ethereumot is ajánlott az NFT-ért, ám ez még mindig csak 10 800 dollárt jelent, ami az eredeti vételár 0,3%-a.
A Twitter vezetői posztjáról tavaly lemondott Dorsey 2006. március 21-én tette közzé az első bejegyzését a közösségi oldalon, amiben azt közölte az akkor még igen kevés követőjével, hogy éppen beállítja a Twitter-fiókját. A Twitter alapítója tavaly márciusban bocsátotta árverésre a történelmi tweetet NFT-formájában, amelyhez egy aláírt eredetigazolást is csatolt, Estavi pedig emellett a tweet metaadatait is megkapta. Dorsey a befolyt összeget jótékony célokra ajánlotta fel, és állítása szerint Estavi is hasonlóra készült, igaz, ő csak a teljes összeg felét szerette volna odaadományozni a Give Directly nevű, afrikai nonprofit szervezetnek.
just setting up my twttr
— jack⚡️ (@jack) March 21, 2006
A visszafogott érdeklődést látva Estavi viszont most már azt mondja, hogy elképzelhető, hogy soha nem válik meg az NFT-jétől, ami szerinte olyan, mint a Mona Lisa, egyszeri és megismételhetetlen. "Azt gondolom, hogy évek múlva az emberek majd felismerik a tweet valódi értékét" - mondta a BBC-nek, hozzátéve, hogy véleménye szerint a tweet annyira különleges, hogy azt nem is adná el bárkinek, csak olyannak, aki "méltó rá". Amikor megkérdezték, hogy kire gondolt, Estavi azt válaszolta, hogy véleménye szerint Elon Musk például megérdemelné, hogy ő legyen a tweet új gazdája.
Estavi pechjére a világ leggazdagabb embere jelenleg éppen mással van elfoglalva, ő ugyanis nem egy tweetet, hanem magát a Twittert szeretné felvásárolni, mégpedig nem csekély, 43 milliárd dolláros összegért.
(Borítókép: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images)
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR