Az indiai startupról a Wiredön olvashatunk egy bemutatót, amelyből kiderül, hogy a cég vezérigazgatója pont a fókuszáltságban látja a termék sikerét, illetve annak a lehetőségét. "Minél egyszerűbben szeretnénk tartani a hardvert, a lényeg, hogy a többképernyős munka remekül működjön. Minden más másodlagos. Ezért nincsen kamera, hangszóró, mélységérzékelés az eszközben." - fogalmazott Rohildev Nattukallingal. Otthon és az irodában már a munkakörök egy részénél elvárás, hogy több monitoron dolgozhassunk egyszerre, ezt azonban útközben nehéz megvalósítani. Erre az igényre hegyezik ki a készítők a Nimot, amely, ha igazán jól működik, bizonyos esetekben akár kiválthatja a laptopok használatát.
A legígéretesebb az eszközzel kapcsolatban, hogy mindössze százhúsz grammot nyom, sőt, a végleges verzió lehet, hogy csak kilencvenet fog, miközben nincs szüksége arra, hogy állandóan egy laptophoz legyen csatlakoztatva. A legtöbb ilyen szemüveg ugyanis vagy könnyű, de egy másik számítógépre kell, hogy bízza a bonyolult számítási feladatokat, vagy ugyan képes önállóan működni, cserébe viszont nehéz. A Nimo ezért többek között beáldozta a mobil adatkapcsolatot, csak 720p felbontást ígér, valamint kézi gesztusok helyett egy Bluetooth billentyűzettel és egérrel lehet majd használni, két és fél órán át.
A rendszer az Android telefonokból ismert Snapdragon sorozat különleges, XR1-es platformjára épül, amit kifejezetten a kiterjesztett valósággal (XR, extended reality) kapcsolatos hardverekhez hoztak létre. A szemüveg operációs rendszere is az Androidon alapul, annak egy erre a célra továbbfejlesztett változata, így a Google Play Store ugyan nem fut rajta, de némi ügyeskedéssel a legtöbb app telepíthető rá. A cég szerint az Android alkalmazások fejlesztőinek nem kell külön verziókat készíteniük a hardverre, az operációs rendszer magától szétdobja a programokat a hat virtuális képernyőre. Ahogy forgatjuk a fejünket, ott láthatjuk egymás mellett, "külön monitorokon" például az Excelt, a Wordöt, a naptárunkat és a Slacket. Mindennek az ára az USA-ban és Indiában az ígéretek szerint nyolcszáz dollár körül lesz, ami itthon körülbelül háromszáz-háromszázötvenezer forintot jelenthet.
A Wired kiemeli, hogy a Nimo Planet csapata korábban már felsült egy Neyya nevű okosgyűrűvel, és az általuk megszólaltatott elemző is szkeptikus, hogy egy több appot futtatni tudó, önálló rendszer ne nyomjon száz grammot sem, elfusson órákon át, és csak ennyibe kerüljön. Kétezren már feliratkoztak a vásárlók listájára, jövőre kiderül, hogy irigyelni vagy sajnálni kell őket.
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR