Innen még borzasztóan hosszú időbe fog telni, amíg az első utasok felszállhatnak a hangsebességnél gyorsabban repülő gépre, hiszen a cég 2030-ra tűzte ki azt az időpontot, amikor az Overture már utasokkal a fedélzetén fog levegőbe emelkedni. Ennek ellenére megrendelőik már most is vannak, hiszen a Japan Airlines húsz, míg a Virgin Group tíz gépet rendelt tőlük. Utóbbi különösen érdekes, hiszen Richard Branson cége maga is fejleszt szuperszonikus repülőgépet, amit nemrég jelentettek be, igaz, a Virgin Galactic gépe jóval kevesebb utast fog tudni egyszerre kiszolgálni. A Boom Aircraft szerint a gép ára 200 millió dollár körül lesz, ami nem is olyan sok mondjuk egy Airbus A380-hoz képest, ami ennek több, mint a duplájába kerül - igaz, jóval többen is utazhatnak rajta.
Hogy az Overture-rel egyszerre hányan utazhatnak majd, arról a repülőgép honlapján amúgy semmit nem írnak, ám a látványtervek alapján elméletileg 54 utas számára elegendő hely van a kabinban. A szuperszonikus gép az első osztály kényelmét nyújtja majd a leendő utasoknak, hiszen soronként mindössze két ülés lesz, egy-egy mindkét oldalon. A tervezésnél arra is odafigyeltek, hogy a kabin minél tágasabbnak tűnjön, így a Concorde-hoz képest jóval nagyobb ablakokat terveztek rá, a fej fölötti tárolót pedig az ülések alá száműzték.
Hogy a gép pontosan milyen sebességgel fog repülni, arról szintén nincs elérhető információ, azonban a Boom Aircraft a honlapján hoz néhány konkrét példát a népszerű útvonalakra, ez alapján
Londonból New Yorkba a jelenlegi 6 óra 30 perc helyett mindössze 3 óra 30 percbe telik majd az út.
A szuperszonikus repülőgép jóval magasabban fog repülni, mint a hagyományos utasszállítók, nagyjából 18-20 kilométeres magasságban, így a turbulenciáktól sokkal kevésbé kell tartani.
A Boom Aircraft a repülőgép bemutatásánál külön hangsúlyt fektetett a környezeti terhelésre, ami szerintük alacsonyabb lesz, mint egy hagyományos utasszállító első osztályának esetében. Hogy ezt az ígéretüket tartani tudják, a Boom Aircraft a Prometheus Fuelsszel működik együtt alacsony széntartalmű üzemanyagok beszerzésében, emellett a gyártásnál komoly hangsúlyt fektetnek a fenntarthatóságra, például az anyagok újrahasznosítására.
A következő lépésben a Boom Aircraft elsőként az Overture prototípusát fogja bemutatni október 7-én. Az XB-1 nagyjából harmadakkora lesz, mint a végleges gép, és a tervek szerint jövőre emelkedhet majd először a magasba.