A dokumentumban foglaltak szerint a magyar kormány elsődlegesen a hazai gazdaság CO2-emissziójának csökkentésére, a klímapolitikai célok elérésére szolgáló eszközként tekint a hidrogénalapú mobilitásra és a hidrogén, mint energiahordozó használatára. A stratégia szerint cél az alapanyagként ipari felhasználásra kerülő, jelenleg kizárólag "szürke", azaz metánból bontott hidrogén kiváltása is, tisztán megújuló energia felhasználásával gyártott "zöld", de legalábbis "karbonszegény", ipari melléktermékként keletkező vagy akár alacsony karbonlábnyomú, például Paksról származó energiával gyártott hidrogénnel.
Nagyon konkrét célok, tervek, projektek nem szerepelnek ebben az anyagban, viszont a stratégiai terv több olyan paramétert is meghatároz, amelyhez az állam és a gazdasági szereplők az elkövetkező években hozzámérhetik, megfelelő ütemben haladnak-e a dolgok hidrogénügyben. Ezek szerint az iparban 2030-ra évi minimum 95 ezer tonna CO2 emisszióját kell kiváltani a hidrogén adta lehetőségekkel, évi minimum 10 ezer tonna zöld hidrogént kell felhasználni a közlekedésben, a földgázhálózatban pedig legalább 2% mértékben kell a hidrogén bekeveréséről gondoskodnia a szolgáltatóknak.
A célok teljesítéséhez nyújtott állami forrásokat is számszerűsíti a stratégia. Eszerint a "Zöld Kamion Program" a teherforgalom zöldítéséért 35-40 milliárd, a "Zöld Busz Program Plusz" a helyi léptékű, szállítással összefüggő közszolgáltatások zöldítéséért 10-20, a "Hidrogénvölgyek kialakítása Magyarországon", a hidrogénértéklánc összefüggő hálózatának adott földrajzi régiókban való létrehozásának ösztönzéséért program 10-15, a "Hidrogén Highway Projekt" a karbonmentes hidrogénelőállítás, szállítás és energiatárolás megalapozásáért 20-30, a "Kék Hidrogén Projekt", amely az ipari hidrogénfelhasználás karbonlábnyomának csökkentését szolgálja, 20, a hidrogéngazdaság kiépítését szolgáló kutatás-fejlesztés és innováció pedig 10 milliárd forintos állami támogatást kap majd.
A "Magyarország Nemzeti Hidrogénstratégiája" címet viselő dokumentum a kormany.hu portálról tölthető le.
Cayenne E-Hybridek
A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR