A Zapata cég JetRacer VTOL-ja külsőleg sokban eltér a hozzá hasonlóan egy helyből való fel-, és leszállásra alkalmas járművektől, de nem is hétköznapi használatra, például (ahogy az elektomos verziók esetében gyakran előfordul) légitaxi szolgáltatás kivitelezésére szánták, hanem elsősorban szórakoztató célokra, látványos légi showműsorok elemeként, vagy éppen katonai jellegű felhasználásra, többek között felderítő egységnek. Bár a jármű meglehetősen nagyméretű és szokatlan külseje és hangja ez utóbbi alkalmazást nem biztos, hogy könnyen megoldhatóvá teszi, de a személyes célú használatot hamarosan bárki kipróbálhatja, aki jelentkezik a Zapata tesztprogramjába és túljut a szelekciós folyamaton.
A cég száz önként jelentkező közül választja majd ki azt a 25 személyt, akinek lehetőséget ad a JetRacer vezetésére, azonban a próbára csak egyetlen helyszínen, az Egyesült Államokban kerül sor, így elvárás a jelentkezőkkel szemben, hogy meg tudják oldani az országba való utazást saját költségen. A cég nem adott meg bővebb információkat arról, hogy van-e valamilyen speciális kritérium, ami alapján döntenek a leendő pilóták személyéről, de a hasonló elven működő, csak éppen testen viselhető jetpack, vagyis rakétahátizsák elsajátításához sem szükséges semmilyen előképzettség, sem túl sok idő: a JetPack Aviation egy-két napi tanfolyam alatt (napi három repüléssel) betanítja és hivatalos engedéllyel látja el az érdeklődőket.
A JetRacer "repülő autó" a gyártó szerint egészen biztonságos vezetési élményt nyújt, mivel a tíz mikro-gázturbinás sugárhajtóműve közül akár kettő meghibásodása esetén is képes a levegőben maradni az eszköz. A 200 kilogramm teherbírású jármű elméletben elérheti a 3000 méteres magasságot és a 250 km/h-ás sebességet is, bár a tesztek alatt, helyhiány miatt, csak kisebb tempóval repült a JetRacer. A 25 kiválasztott két napos program során ismerkedhet meg a jármű működésével elméleti és szimulációs képzésen, majd, amennyiben megkapják az engedélyt, a levegőbe is emelkedhetnek a különleges eszközzel.
(Fotó: Zapata)
        
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                    
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR