Dél-koreai mérnökök a kerék egy újabb változatát alkották meg, aminek nagy előnye, hogy sokkal könnyebben halad át nagyobb akadályokon, például egy-egy útjába kerülő kövön is, mint a legtöbb korábbi kerékverzió. Az új eszköz lényege, hogy a küllők feszessége módosítható, attól függően, hogy milyen terepen halad a velük felszerelt jármű, így menet közben adaptálhatóak a környezethez. A kerekek felszínét blokkokból álló "okoslánc" borítja, amihez csatlakoznak a küllők, amelyek a belső kerékagyig futnak, ezen pedig állítható nagyságú rések találhatóak. A küllők állapotának változása a hozzájuk kapcsolódó külső blokkokat befelé húzza és a kerék formája idomul a terephez.
A struktúra működését alapvetően a folyadékcseppek felületi feszültsége inspirálta a kutatók elmondása szerint. Az eszközt két-, és négykerekű járműveken is kipróbálták, kevlárból készült, 2mm vastagságú anyagból álló küllőkkel, de egyelőre tesztjelleggel, a szélesebb körű alkalmazást további fejlesztések után kezdhetik csak meg, miután kiküszöbölnek néhány felmerült hibát, például a kerekekbe jutó por problémáját vagy a blokkok anyagának megváltoztatását ABS-ről termoplasztikus poliuretánra.