 
                                            Tavaly júliusban jelentették be a világ első elektromos roller versenysorozatát, az eSkootr Championshipet, röviden eSC-t. Az alapítók akkor azt ígérték, hogy az első versenyt már 2021-ben meg fogják rendezni, de úgy tűnik, ez még várat magára. Azt viszont nemrég véglegesítették, hogy a járgányok mit fognak tudni - írja a Gizmodo.
A S1-X prototípusát a Williams Advanced Engineering készítette, ez a cég az F1 csapatból nőtte ki magát, és a weboldaluk szerint az elektromos versenysportok, így a Formula-E legtöbb csapata az ő nagyteljesítményű és könnyű akkumulátoraikkal versenyez. A gyártásért az olasz YCOM felel; ez a cég szintén mobilitási és motorsport megoldásokat tervez, tesztel és gyárt. Az S1-X eSkooter első ránézése ugyan hasonlít az utcán guruló, álló vagy fekvő társaira, de természetesen rengeteg a különbség a járgányok közt. Míg egy Lime roller tizennyolc-húsz kiló, addig az S1-X harmincötöt nyom. A kerekeit két hat kilowattos motor hajtja, amik az energiát egy másfél kWh-s lítium-ion akkumulátorból kapják. Egy Lime roller ennek a töredékével dolgozik: ugyan pontos adatokat nem árul el a cég, de valószínűleg (https://scootmycommute.com/top-speed-lime-scooter) egy kétszázötven-háromszázötven wattos motor dolgozik bennük, amivel körülbelül 25 km/h-s maximális sebességre képesek.
A versenygépek végsebessége ezzel szemben 100 km/h körül lesz, bár a Gizmodo cikke szerint a tesztelés során hetven százalékra korlátozták a teljesítményüket. Tizenhat versenyző próbálta ki az S1-X-et, és a beszámolók szerint hiába alacsonyabb a sebesség, mint amit mondjuk egy motorversenynél megszokhattunk, az előregörnyedő póz miatt "extrém fáradtságra" panaszkodtak a pilóták.
(Fotó: Malcolm Griffiths, Ycom)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR