 
                                            Azt már régóta óta lehet tudni, hogy a Google-höz, a Metához, a Xiaomihoz és számtalan más gyártóhoz hasonlóan az Apple is saját okosszemüveg fejlesztésén fáradozik, és noha az elmúlt években menetrendszerűen láttak napvilágot azok a pletykák, miszerint a szemüveg bemutatása már a küszöbön áll, ezek eddig egytől-egyig téves információnak bizonyultak. Idő közben ugyanakkor az is kiderült, hogy nem egy készülékről van szó, ugyanis a Google Glass-szerű okosszemüveg mellett az Apple egy hagyományosabb headsetet is fejleszt, ami a hírek szerint a virtuális valóság tartalmak mellett kevert valóság funkciókkal is rendelkezni fog.
Ez utóbbiról egyre több forrás állítja, hogy az Apple már a júniusban megrendezett WWDC fejlesztői konferenciáján leránthatja róla a leplet - ezt támasztja alá az is, hogy a Financial Times rendkívül pontos információkat osztott meg a készülékről, amely szerintük Reality Pro néven kerül majd boltokba, mintegy 3000 dolláros áron - írja a Pocket-Lint. Bár a mai árfolyamon több mint 1,1 millió forintos árazás elsőre megdöbbentően magasnak tűnik, ne felejtsük el, hogy ez még így is 500 dollárral lenne olcsóbb, mint a Microsoft Hololens 2 szemüvege és a Magic Leap 2 fejlesztői verziójánál is nagyjából 300 dollárral kevesebb kerülne.
A lap információi szerint a Reality Pro az említett készülékekhez hasonlóan leginkább egy síszemüvegre fog emlékeztetni, amelyben két darab, egyenként 4K-s felbontású kijelzőn láthatjuk majd a tartalmakat. A szemüveg képes lesz érzékelni a felhasználó test- és szemmozgását, a processzor teljesítménye pedig a Mac számítógépekben található chipek számítási kapacitásához közelít majd. Arról, hogy mire lehet majd használni a szemüveget, egyelőre kevés infó szivárgott ki, de a Financial Times szerint többek között három dimenziós videókat is lehet majd nézni a Reality Prón, valamint a FaceTime a készülékre optimalizált változatával a felhasználók 3D-s avatarokként is beszélgethetnek majd egymással.
A készülék rendkívül magas ára miatt az Apple a hírek szerint egyelőre limitált kiadásban gondolkodik és úgy számolnak, hogy az első évben nagyjából egymillió Reality Pro headset találhat majd gazdára. Hogy ez optimista vagy pesszimista várakozás, az attól függ, hogy honnan nézzük: a csak MR-funkciókkal rendelkező Hololensből a Microsoft a hírek szerint nagyjából 300 ezer darabot adott el annak 2016-os bevezetése óta, míg a Meta az első évben mintegy 10 millió példányt értékesített az Oculus Quest 2-ből - igaz, ez a készülék a bemutatásakor alig tizedannyiba került, mint az Apple szemüvegének a várható ára, ám a Reality Próval ellentétben csak VR-tartalmak megjelenítésére alkalmas.
A Financial Times információi szerint a szemüveg az Apple munkatársait is megosztotta, a cég tervezői részlegénél ugyanis azt szerették volna, ha inkább kivárnak, hogy később egy olyan készüléket tudjanak bemutatni, ami jóval könnyebb és sokkal inkább hasonlít egy normál szemüveghez. Az Apple vezetősége ezzel szemben azt tartotta fontosnak, hogy minél előbb piacra tudjanak lépni a szemüveggel, és mivel a tervezők által ideálisnak tartott elképzelés miatt akár éveket is csúszhatott volna a szemüveg bemutatása, így végül figyelmen hagyták az aggályaikat.
(A borítókép illusztráció, azon az XRSpace Manova nevű VR-szemüvege látható, Forrás: XRSpace)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Taycan modellek
                    A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR