Az Xpeng AeroHT vállalat évekkel ezelőtt mutatta be első repülő autó koncepcióját, aminek megjelenését 2024-re időzítették és bizonyos szempontból sikerült is tartaniuk magukat a tervekhez, csak az autó kialakításában történt némi változás azóta. Az idei CES-en, prototípus formájában még nem, de videón prezentált Land Aircraft Carrier elnevezésű moduláris járművet a cég még ebben az évben előrendelhetővé teszi és jövőre indul a kiszállítás a vásárlókhoz, azonban ezt a modellt csak erős túlzással lehet repülő autónak titulálni (bár az Xpeng így utal rá a leírásban), sokkal inkább egy gépkocsi és egy eVTOL kombinációját takarja.
A jármű külsőleg hasonlóan szögletes és robosztus, mint a Tesla Cybertruckja, belül pedig egy kis méretű eVTOL-t tartalmaz, amit szükség esetén bármikor elő lehet kapni az autóból és azzal szállni tovább a levegőben. A jármű így tulajdonképpen valóban megoldást kínál az utakon való közlekedés és a repülés közötti gyors váltásra, ami a repülő autók elsődleges vonzerejét jelenti, de nem egészen abban a formában, ahogyan várnánk egy futurisztikus hibrid járműtől. A cégnek jó oka van arra, hogy elsőként ezt a típust próbálják bevezetni a piacra, a valódi repülő autók működtetéséhez szükséges szabályozás ugyanis még nem született meg Kínában, ezért a tulajdonosok számára könnyebben alkalmazható verziót jelent ez a moduláris technológia.
Az Xpeng AeroHT másik, izgalmasabb, de egyelőre még nem kereskedelmi megjelenésre szánt modellje, amit a cég a "világ első teljesen elektromos eVTOL repülő autójának" nevez, szintén megjelent a szórakoztató elektronikai kiállításon, méghozzá teljes életnagyságban. Korábbi prototípusai, a kezdetlegesebb X2 és X3 már repülési teszteken is átestek, de a most bemutatott autó valóban úgy nézett ki, mint az animációkon, vagyis ki tudta engedni és el tudta rejteni a felszálláshoz szükséges propellereit. A propellereknek helyet adó egység a kocsi hátsó részén elhelyezve feltűnésmentesen tárolja az egyébként jelentős méretű kiegészítőt, emiatt az nem akadályozza a járművet az utakon való haladás közben. A gombnyomásra előbukkanó propellerek néhány másodperc alatt átváltoztatják a járművet repülő autóvá, amivel ezután már a levegőben folytathatja utazását a tulajdonosa.
Mivel ez utóbbi típust az Xpeng nem tervezi értékesíteni az elkövetkező időkben, ezért az ára sem derült ki, de Brian Gu, az Xpeng elnöke úgy nyilatkozott, hogy egy luxusautóhoz hasonló költségekkel kell majd számolnia az érdeklődőknek. A moduláris verziót 48 millió forintért lehet majd megvásárolni.
(Fotó: Xpeng AeroHT)
 
         Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera Sport Turismo E-Hybridek
                    Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR