A vád: hamisított Gucci-termékek árusítása a Facebookon. Az esetről a Reuters írt, cikkükben a két cég közleményére hivatkozva. A beszámolóból többek között az is kiderül, hogy az olasz divatmárka és a közösségi platform összefogására korábban még nem volt példa, hasonló együttműködés viszont már született az Amazon és a Valentino and Ferragamo között.
Na de térjünk vissza az eredeti problémára
A Gucci állítása szerint a felhasználó egyszerre több Facebook- és Instagram-profillal is jelen volt a közösségi térben, hogy minél több árucikett áruljon, illetve eladhasson. A koronavírus-járvány megjelenése óta a vásárlók a luxustermékeket is online szerzik be, mindez pedig több luxuscikk megjelenítésére ösztökéli a közösségimédia-felületeket. A gyártók bizalmának elnyeréséhez ugyanakkor az oldalaknak eredményesen ki kell szűrni az esetleges hamisítványokat.
A Reuters idézi a Facebook közleményét, miszerint egymilliónál is több tartalmat töröltek a Facebook-ról és az Instagram-ról 2020 első felében,
miután ezrével jelentettek hamisított cikkek a gyártók, köztük a Gucci is.
A közlemény továbbá megemlíti, hogy a Gucci más platformokon is harcolt a hamisított termékek ellen. Állításuk szerint 2020-ban a márka csalásmegelőzési csapata összesen négymillió online árult hamisított terméket töröltetett az internetről, erőfeszítéseik eredményeképp pedig összesen negyvenötezer honlap, köztük közösségimédia-profilok szűntek meg.
(Fotó: Unsplash/Dima_Pechurin)
További cikkek a témában:
A Nike következő dobása lekörözheti az emberi vérrel átitatott cipőket
Új cipőfelújítási programot hirdetett a népszerű sportszergyártó, ami ígéretük szerint egyszerre kedvez a bolygónak és a vásárlók pénztárcájának. Vagy lehetséges, hogy mindez csupán egy újabb marketingfogás?
A Facebook megkérdez majd saját hírfolyamunkról, több kontrollt kaphatunk
Facebook hírfolyamunk kezelése hosszú évek óta nincs igazán a kezünkben, és a vállalat most azt ígéri, hogy változtat ezen a minimum megkérdőjelezhető gyakorlaton.
A Facebook részt szeretne a Clubhouse sikeréből az új Live Audio Rooms szolgáltatással
A Clubhouse 2021-ben vált megkerülhetetlen kulturális jelenséggé, magához vonzotta magához a hírességeket, és becslések szerint elérte az egymilliárd dolláros értéket. A Facebook eddig volt képes tétlenül nézni az app térhódítását.
Ha tetszett ez a cikk, kövess minket a Facebookon is!