Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását

2021 / 05 / 01 / Perei Dóra
Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását
A vád: hamisított Gucci-termékek árusítása a Facebookon. Az esetről a Reuters írt, cikkükben a két cég közleményére hivatkozva. A beszámolóból többek között az is kiderül, hogy az olasz divatmárka és a közösségi platform összefogására korábban még nem volt példa, hasonló együttműködés viszont már született az Amazon és a Valentino and Ferragamo között.

Na de térjünk vissza az eredeti problémára

A Gucci állítása szerint a felhasználó egyszerre több Facebook- és Instagram-profillal is jelen volt a közösségi térben, hogy minél több árucikett áruljon, illetve eladhasson. A koronavírus-járvány megjelenése óta a vásárlók a luxustermékeket is online szerzik be, mindez pedig több luxuscikk megjelenítésére ösztökéli a közösségimédia-felületeket. A gyártók bizalmának elnyeréséhez ugyanakkor az oldalaknak eredményesen ki kell szűrni az esetleges hamisítványokat.

A Reuters idézi a Facebook közleményét, miszerint egymilliónál is több tartalmat töröltek a Facebook-ról és az Instagram-ról 2020 első felében,

miután ezrével jelentettek hamisított cikkek a gyártók, köztük a Gucci is.

A közlemény továbbá megemlíti, hogy a Gucci más platformokon is harcolt a hamisított termékek ellen. Állításuk szerint 2020-ban a márka csalásmegelőzési csapata összesen négymillió online árult hamisított terméket töröltetett az internetről, erőfeszítéseik eredményeképp pedig összesen negyvenötezer honlap, köztük közösségimédia-profilok szűntek meg.

(Fotó: Unsplash/Dima_Pechurin)

További cikkek a témában:

A Nike következő dobása lekörözheti az emberi vérrel átitatott cipőket Új cipőfelújítási programot hirdetett a népszerű sportszergyártó, ami ígéretük szerint egyszerre kedvez a bolygónak és a vásárlók pénztárcájának. Vagy lehetséges, hogy mindez csupán egy újabb marketingfogás?

A Facebook megkérdez majd saját hírfolyamunkról, több kontrollt kaphatunk Facebook hírfolyamunk kezelése hosszú évek óta nincs igazán a kezünkben, és a vállalat most azt ígéri, hogy változtat ezen a minimum megkérdőjelezhető gyakorlaton.

A Facebook részt szeretne a Clubhouse sikeréből az új Live Audio Rooms szolgáltatással A Clubhouse 2021-ben vált megkerülhetetlen kulturális jelenséggé, magához vonzotta magához a hírességeket, és becslések szerint elérte az egymilliárd dolláros értéket. A Facebook eddig volt képes tétlenül nézni az app térhódítását.


Ismerd meg a ROADSTER magazint!
AUTÓK - DESIGN - GASZTRO - KULT - UTAZÁS - TECH // Ha szereted a minőséget az életed minden területén, páratlan élmény lesz!
Autót vennél mostanában? Nézz bele a PLAYER AUTÓTESZT ROVATÁBA!
Minden friss és izgalmas autót kipróbálunk, amit csak tudunk, legyen az dízel vagy elektromos, olcsó vagy luxus, kétszemélyes vagy kisbusz!
Másfél évszázad után megszűnik az egyik legrégebbi tudományos folyóirat
Másfél évszázad után megszűnik az egyik legrégebbi tudományos folyóirat
Charles Darwin felfedezéseiről újdonságként számolhatott be a Popular Science a tizenkilencedik század végén.
Mi történik a világban és az Univerzumban egyetlen másodperc leforgása alatt?
Mi történik a világban és az Univerzumban egyetlen másodperc leforgása alatt?
Egy másodperc egy szemvillanás – mégis ezen idő alatt is elképesztő mértékben történnek dolgok – velünk emberekkel, és odafent a Kozmoszban.
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.