Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását

2021 / 05 / 01 / Perei Dóra
Fura dolog hívta életre a Facebook és a Gucci összefogását
A vád: hamisított Gucci-termékek árusítása a Facebookon. Az esetről a Reuters írt, cikkükben a két cég közleményére hivatkozva. A beszámolóból többek között az is kiderül, hogy az olasz divatmárka és a közösségi platform összefogására korábban még nem volt példa, hasonló együttműködés viszont már született az Amazon és a Valentino and Ferragamo között.

Na de térjünk vissza az eredeti problémára

A Gucci állítása szerint a felhasználó egyszerre több Facebook- és Instagram-profillal is jelen volt a közösségi térben, hogy minél több árucikett áruljon, illetve eladhasson. A koronavírus-járvány megjelenése óta a vásárlók a luxustermékeket is online szerzik be, mindez pedig több luxuscikk megjelenítésére ösztökéli a közösségimédia-felületeket. A gyártók bizalmának elnyeréséhez ugyanakkor az oldalaknak eredményesen ki kell szűrni az esetleges hamisítványokat.

A Reuters idézi a Facebook közleményét, miszerint egymilliónál is több tartalmat töröltek a Facebook-ról és az Instagram-ról 2020 első felében,

miután ezrével jelentettek hamisított cikkek a gyártók, köztük a Gucci is.

A közlemény továbbá megemlíti, hogy a Gucci más platformokon is harcolt a hamisított termékek ellen. Állításuk szerint 2020-ban a márka csalásmegelőzési csapata összesen négymillió online árult hamisított terméket töröltetett az internetről, erőfeszítéseik eredményeképp pedig összesen negyvenötezer honlap, köztük közösségimédia-profilok szűntek meg.

(Fotó: Unsplash/Dima_Pechurin)

További cikkek a témában:

A Nike következő dobása lekörözheti az emberi vérrel átitatott cipőket Új cipőfelújítási programot hirdetett a népszerű sportszergyártó, ami ígéretük szerint egyszerre kedvez a bolygónak és a vásárlók pénztárcájának. Vagy lehetséges, hogy mindez csupán egy újabb marketingfogás?

A Facebook megkérdez majd saját hírfolyamunkról, több kontrollt kaphatunk Facebook hírfolyamunk kezelése hosszú évek óta nincs igazán a kezünkben, és a vállalat most azt ígéri, hogy változtat ezen a minimum megkérdőjelezhető gyakorlaton.

A Facebook részt szeretne a Clubhouse sikeréből az új Live Audio Rooms szolgáltatással A Clubhouse 2021-ben vált megkerülhetetlen kulturális jelenséggé, magához vonzotta magához a hírességeket, és becslések szerint elérte az egymilliárd dolláros értéket. A Facebook eddig volt képes tétlenül nézni az app térhódítását.


A személyesség luxusa: így lesz az ajándékból igazi emlék
A személyesség luxusa: így lesz az ajándékból igazi emlék

A karácsonyi ajándékozás az egyik legnehezebb műfaj. Na nem azért, mert ne lenne miből választani… épp ellenkezőleg! Sok a lehetőség, közben sok az elvárás, mégis valahogy eltűnik a lényeg, mégpedig az, hogy a figyelmünket adjuk. Karácsony előtt mindig ugyanaz a kérdés kering a fejemben: vajon mit adjak annak, akinek tényleg szeretném megmutatni, hogy mennyire fontos nekem?

Őszi stílus, határozott karakterrel – megérkezett a Beverly Hills Polo Club legújabb kollekciója
Őszi stílus, határozott karakterrel – megérkezett a Beverly Hills Polo Club legújabb kollekciója
Pontosan erre az időszakra készült: magabiztos, kényelmes és kortalan darabokkal, amelyek egyszerre működnek a hétköznapokban és az elegánsabb alkalmakon is.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.