A szerencsétlenül járt vásárló az Apple hivatalos oldalán adta le rendelését, méghozzá egy ezerötszáz dollárt meghaladó iPhone 12 Pro Maxra, majd izgatottan várta annak érkezését egy, a lakóhelyéhez közeli csomagautomatába. A küldemény átvétele után azonban gyorsan lefagyott a mosoly az arcáról.
Almás csúcsmobil helyett ugyanis egy doboz almás joghurt lapult a dobozban.
A nőnek több se kellett, azonnal képeket készített amiket megosztott a Weibo kínai közösségi oldalon. A gyanú szerint nem az Apple hibázott, a szállításkor cserélhették tejtermékre a telefont.
Woman pays £1.1k for new iPhone 12 – gets an apple-flavoured yoghurt instead https://t.co/xNr3NTmptg pic.twitter.com/Ltgg747YFH
— Daily Star (@dailystar) February 28, 2021
A szállítást végző kínai Express Mail Service vizsgálatot indított az ügyben, ahogy az Apple is megtette a szükséges lépéseket. Egy szakértő szerint még az is előfordulhatott, hogy a nő tökéletesen felépített, ám hamis Apple oldalra adta le rendelését. A cég ezért azt javasolja, hogy fizetés előtt mindenki győződjön meg róla, hogy autentikus felületen rendel-e, a csomagot pedig a futár előtt nyissa ki.
(Fotó: Pixabay)