A 2018-as Genfi Autószalonon bemutatott C Two koncept alapjaira épülő autó egészen kis szériában, mindössze 150 darabban fog készülni, és gyakorlatilag nem lesz belőle két ugyanolyan. A szupersportautókhoz képest is meglehetősen borsos, 2,4 millió dolláros (vagyis mai árfolyamon számolva 680 millió forintos) árért cserébe a gyártó nagyjából az utolsó csavarig személyre szabja a kocsit a megrendelő igényei szerint, akiknek akár arra is lesz lehetőségük, hogy személyesen elutazzanak Horvátországba, és megbeszéljék Mate Rimaccal, hogy milyen autóra vágynak.
A Nevera ugyanakkor nem csak az árában tűnik ki a sportautók népes táborából, de a teljesítményével is faképnél hagyja a legtöbb riválisát: az autót négy, a kerekeknél elhelyezett elektromos motor hajtja, amelyek összteljesítménye a Rimac szerint 1914 lóerő, ezzel a Nevera a legtöbb belső égésű motorral felszerelt szupersportautóra is köröket ver. A kocsi mindössze 1,85 másodperc alatt fogja elérni az óránkénti 60 mérföldes (vagyis 96 km/h-s) sebességet, a végsebessége pedig 415 km/h. Hogy a kifejezetten versenypályákra szánt autó stabilitása a legjobb legyen, a H-alakban elhelyezett, 120 kilowattos akkumulátorcsomagot közvetlenül a karosszériába integrálták, emellett a mérnökök az elmúlt években rengeteget dolgoztak az akkumulátorok folyadékhűtésén is, aminek köszönhetően a kocsi hosszabb ideig tudja leadni a maximális teljesítményt.
A legnagyobb probléma, amivel a Rimacnak szembe kellett néznie, hogy a hatalmas teljesítményt valahogy vezethetővé tegyék, ennek érdekében a Neverát saját fejlesztésű nyomatékvektor-szabályozó összkerékhajtással látták el, ami biztosítja az autó stabilitását és megakadályozza a kerekek kipörgését. A Rimac szerint a szoftver másodpercenként száz számítást képes elvégezni, ezzel a kívánt vezetési stílushoz igazítva a nyomaték szintjét. Az elektronikus rásegítés az autó lefékezésében is kulcsszerepet játszik, a Nevera ugyanis automatikusan osztja el a fékerő egyensúlyát az elektromos motor regeneratív fékezése és a féktárcsák között.
A Rimac az autó tömegét azzal igyekezett csökkenteni, hogy az autó monocoque karosszériáját teljes egészében szénszálas anyagból készítik, ami a kocsi biztonságosságát is jelentősen növeli. A Neverát emellett elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal ellátott kettős keresztlengőkaros felfüggesztéssel is ellátták, aminek köszönhetően a hasmagassága egyszerűen állítható a pálya függvényében.
Az autó műszerfalán három kijelzőt találunk, egyet a sofőr előtt, egyet középen, egyet pedig az utas oldalán. A Neverához letölthető egy külön alkalmazás is, amin keresztül a vezető valós idejű információkat kap a pálya állapotáról, valamint a telemetriai adatokat is megnézheti. A Rimac igyekezett biztosra menni, hogy az autójuk mindenkinek a legjobb vezetési élményt nyújtsa, így kifejlesztettek egy olyan, mesterséges intelligenciával működő "vezetési oktatót" is, amely az autó 12 ultrahangos és radarszenzora valamint 13 kamerája segítségével igyekszik tanácsokkal ellátni a vezetőt, többek között jelzi neki, hogy mikor kell fékeznie, kanyarodnia és mikor érdemes a gázra taposni.