A 24 méter hosszú 5,5 méter magas, 18 méter szárnyfesztávolságú giga-drón súlya 53 kg híján 25 tonna, és képes bármely 1,6 kilométer hosszú kifutópályáról felszállni, a sugárhajtású repülőgépek által használt üzemanyaggal.
“Az Aaevum teljesen újragondolja az űrhöz való hozzáférést. A rakétatudomány jelenlegi meghatározása nem működik nálunk. Az Aevum szoftvereivel és automatizálási technológiájával elhozza a logisztika következő generációját”- mondta Jay Skylus, a cég alapítója és vezérigazgatója. Az Egyesült Államok vezetése kifejezte igényét az alacsony föld körüli keringési pályához való rendkívül gyors hozzáférésre."
"Gyorsabbak vagyunk, mint bárki más. Számomra az űr csupán egy nézőpont, melyet a következő generáció a globális haladás szolgálatába állíthat. Autonóm technológiáink révén az Aevum évekről hónapokra rövidítheti a kilövések előkészítési és átfutási idejét, sőt, akár percekre redukálhatja ezt az időt. Mindez szükséges a földi élet fejlesztéséhez. Szükséges az életmentéshez is.”
Az Aevum Ravn X önálló eszköz-indítási képességgel rendelkezik. Az autonóm indítás magában foglalja a globális, teljesen autonóm módon repülő, önirányító, önállóan működő intelligens rendszerek rendszerét, melyet autonóm indító architektúrának (ALA) kereszteltek el.
A cég szerint az ALA minden indítást optimalizál, figyelembe véve a változó körülményeket, ideértve az időjárási viszonyokat, a légi forgalmat, a Föld körüli célpályát, a hasznos teher súlyát, a földi személyzet ütemtervét és más összetett logisztikai folyamatokat. Ezek kombinációja teheti lehetővé, hogy önállóan biztosítsa a végpontok közötti zökkenőmentes szolgáltatást. Az ALA főszereplője természetesen az autonóm hordozórakéta (AuLV), amely pilóta nélkül repül.
A Ravn X-et az alapoktól kezdve újrafelhasználható eszközként építettek, 70 százalékban újrafelhasználható anyagokból és ezt a jövőben akár 95 százalékra emelnék. A kilövési küldetések után a drón visszatér a földre, autonóm módon biztonságosan leszáll egy kifutópályán és leparkol a hangárban.
(Forrás: Designboom Kép: Aevum)
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera E-Hybridek
A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR