A német luxus-sportmárka nagyot akart gurítani első teljesen elektromos autójával, a Taycannal. A kocsit ezért 2019-ben csak egy nagyon erős és nagy hatótávolságú valamint egy még annál is erősebb változatban mutatták be. A Turbo és a Turbo S jelenleg 153 illetve 186 ezer eurós német piaci vételáron kapható.
A Turbo S 761, a Turbo 680 lóerős, előbbi 2,8, utóbbi 3,2 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra, az akkumulátor mindkét változatban 93 kWh kapacitású.
Később, a tavalyi év során megérkezett a 4S jelzésű modell, amely "csupán" 530 lóerős és négy másodperc alatt ugrik százra, akkumulátora pedig választhatóan 93 vagy 79 kWh-s. Ezt a kocsit jelenleg 106.500 euróért árulja a Porsche.
Akinek még ez is túl drága, mostantól megveheti a simán csak Taycan néven árult verziót is. Az elektromos Porsche-alapmodell a kisebbik, 79 kWh-s akkumulátorral, 408 lóerős teljesítménnyel és 5,4 másodperces 0-100-as gyorsulással, a drágább változatok összkerékhajtása helyett csak hátsókerék-hajtással már 83.520 euróért, tehát valamivel 30 millió forint alatt elvihető.
A legolcsóbb változat alapkivitelben acélrugókon hintázik, de a légrugó ehhez a kocsihoz is megrendelhető extraként. Az első fapados Taycanok idén márciusban érkeznek majd meg megrendelőikhez.