Jön a lebutított Porsche Taycan, a csúcsmodellhez képest kevesebb mint féláron

2021 / 01 / 21 / Rácz Tamás
Jön a lebutított Porsche Taycan, a csúcsmodellhez képest kevesebb mint féláron
Végre megindulhatnak az eddig mellőzött tömegek is a Porsche-szalonok felé.

A német luxus-sportmárka nagyot akart gurítani első teljesen elektromos autójával, a Taycannal. A kocsit ezért 2019-ben csak egy nagyon erős és nagy hatótávolságú valamint egy még annál is erősebb változatban mutatták be. A Turbo és a Turbo S jelenleg 153 illetve 186 ezer eurós német piaci vételáron kapható.

A Turbo S 761, a Turbo 680 lóerős, előbbi 2,8, utóbbi 3,2 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra, az akkumulátor mindkét változatban 93 kWh kapacitású.


A Taycan-portfólió. A bronzvörös autó az új alapmodell

Később, a tavalyi év során megérkezett a 4S jelzésű modell, amely "csupán" 530 lóerős és négy másodperc alatt ugrik százra, akkumulátora pedig választhatóan 93 vagy 79 kWh-s. Ezt a kocsit jelenleg 106.500 euróért árulja a Porsche.

Akinek még ez is túl drága, mostantól megveheti a simán csak Taycan néven árult verziót is. Az elektromos Porsche-alapmodell a kisebbik, 79 kWh-s akkumulátorral, 408 lóerős teljesítménnyel és 5,4 másodperces 0-100-as gyorsulással, a drágább változatok összkerékhajtása helyett csak hátsókerék-hajtással már 83.520 euróért, tehát valamivel 30 millió forint alatt elvihető.

A legolcsóbb változat alapkivitelben acélrugókon hintázik, de a légrugó ehhez a kocsihoz is megrendelhető extraként. Az első fapados Taycanok idén márciusban érkeznek majd meg megrendelőikhez.

Ez is érdekelhet:

Itt a következő elektromos BMW, az iX Az iX óriási változásokat hoz a márka életében, amiket sokáig kell még emésztgetniük a BMW rajongóinak.

Az orosz önvezető autó pont úgy vezet, mint egy valódi sofőr Las Vegasban lehetőségünk volt rá, hogy kipróbáljuk a Yandex robotautóját, amiben az a legfurcsább, hogy mennyire nem furcsa.

20 hónap, 18 baleset: nyilvánossá tették a Waymo önvezető autóinak baleseti statisztikáit A Google robotautói tavaly és idén csaknem tízmillió kilométert vezettek le Phoenixben súlyos baleset nélkül.


Ez az USA másik hatodik generációs vadásza, amiről eddig alig lehetett hallani
Ez az USA másik hatodik generációs vadásza, amiről eddig alig lehetett hallani
A közismert, és jelenleg szünetelő NGAD mellett a haditengerészet is fejleszt egy hatodik generációs vadászt – de mit lehet tudni erről a rejtélyes repülőről?
Hatótáv-csúcsot döntött az új elektromos Mercedes
Hatótáv-csúcsot döntött az új elektromos Mercedes
Az előző csúcstartó a huszonnégy órás teszten a Porsche Taycan volt.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.