Ahogy a hajlítható kijelzős telefonoknál már láthattuk, a hajlítható OLED technológia egyelőre egy egészen más árszínvonalat képvisel, mint a sima OLED - olyannyira, hogy a Huawei állítólag még az egymillió forintos ára ellenére is veszteséggel árulja a Mate XS nevű készülékét. Az RX65 esetében a kijelző jóval nagyobb, mint egy telefonnál, ráadásul nem csak a középső része hajlik, hanem az egész képernyő, így valahol érthető, hogy olyan áron kerül boltokba, amennyiért tényleg csak a szupergazdagok vesznek tévét - 100 millió koreai wonért, vagyis 27,1 millió forintért lehet majd hozzájutni.
Szóval annyiba kerül, mint egy kisebb pesti lakás, vagy egy jobban felszerelt E-osztályos Mercedes.
Az árát nem véletlenül koreai pénznemben adtuk meg, ugyanis a tévé egyelőre csak Dél-Koreában lesz kapható. Ez nem igazán meglepő, hiszen a Samsung és az LG is előszeretettel használja egyfajta "tesztlabornak" a hazai pályát, az elmúlt években a Galaxy Foldtól az ívelt kijelzős tévékig számtalan terméket itt vezettek be először a piacra.
Ahogy korábban már említettük, a tévé különlegessége, hogy teljes egészében feltekerhető a talpába, így nem foglalja fölöslgesen a helyet, ha éppen nem használjuk. Az RX65 emellett rendelkezik egy úgynevezett "Line View" funckióval is, ebben az esetben csak a képernyő teteje emelkedik ki, rajta a zenehallgatáshoz szükséges kezelőfelülettel, valamint néhány további hasznos funkcióval. A tévé talpába épített hangrendszer Dolby Atmos hangzásra képes, így ez egy praktikus megoldás, ha csak zenét hallgatnánk a tévén.
Az RX65 - ahogy a neve is mutatja - 65 colos képátlójú és 4K-s felbontású, és rendelkezik minden olyan funkcióval, mint az LG hagyományos tévéi: a kijelzője HDR-kompatibilis, a készülék pedig a beépített LG Thinq AI, Google Asszisztens és Amazon Alexa hangasszisztenseknek köszönhetően hangirányítással is vezérelhető, valamint hangasszisztensként is használható a csatlakoztatott okosotthon-eszközök irányításához.
Bár az LG feltekerhető tévéje a maga nemében egyelőre teljesen páratlan, nem ők az egyetlenek, akik komoly erőket mozgósítanak a televíziók újradefiniálása érdekében. Az elmúlt években a Samsung microLED-es tévéfallal, valamint képkeretre emlékeztető és elforgatható képernyőjű tévével igyekezett új színt hozni a tévézésbe, míg mások - például a Xiaomi vagy a Sharp - az átlátszó kijelzőjű tévékben látták meg az innováció lehetőségét.