A felhasználók előtt ugyanis hamarosan szabad az út ahhoz, hogy akár élő közvetítések alatt vásárolhassanak nekik tetsző termékeket. A Live Shopping nevű funkció afféle modern teleshop-műsorként is felfogható, mivel a videókban megmutatott termékekre rögtön leadható a rendelés. Mindemellett természetesen a műsor ideje alatt végig lehet kommentelni és kérdezni, hezitálás esetén pedig az adás végeztével sincs akadálya a vásárlásnak.
Az újítás természetesen nem lepi el az oldalt, csak a Facebook kiválasztott partnerei indíthatják el.
Az első pár alkalom a Live Shopping Fridays névre keresztelt eseménysorozat keretén belül történik, amelyben heti rendszerességgel tartanak vásárlásra buzdító közvetítéseket különféle kozmetikai és ruházati márkák, köztük az Abercrombie and Fitch, a Bobbi Brown, a Clinique, a Sephora, a Dermalogica és az Alleyoop. A közösségi oldal azt szeretné, ha a nézők kreatív és szórakoztató tartalmakat látnának, például az adott termékhez fűződő oktató jellegű, informatív videókat. A Live Shoppingot egyelőre csak az Apple termékein élesítették a tengerentúlon, de azt még nem tudni, hogy a világ többi részén mikor vezethetik be.
(Fotó: Unsplash/Timothy_Hales_Bennett)