Vége a reklámmentes időknek a Zoomon, mostantól hirdetéseket is mutat a platform

2021 / 11 / 07 / Bobák Zsófia
Vége a reklámmentes időknek a Zoomon, mostantól hirdetéseket is mutat a platform
A videókonferenciák közben nem igazán hiányzik senkinek, hogy reklámokat kelljen néznie, de egyelőre nem kell ettől tartani, csak a megbeszélések legvégén mutatja a Zoom a hirdetéseket.

Megszokhattuk, hogy az egyik leggyakrabban használt videókonferencia alkalmazásban a legtöbb funkció az ingyenes verzióban, előfizetés nélkül is elérhető, a cég számára ez több felhasználót, a felhasználók számára pedig kényelmes megoldást jelentett, de a Zoom elmondása szerint bizonyos változások szükségesek ahhoz, hogy továbbra is biztosítani tudják a széleskörű díjmentes hozzáférést a platformhoz. Ennek egyik első megvalósulása a hirdetések megjelenése az eddig reklámmentes alkalmazásban, amelyet csak a Basic verzió használata közben lehet majd látni, az előfizetők számára nem vezetik be az újítást.

A cég próbált rá ügyelni, hogy a reklámok minél kevésbé zavaró módon legyenek elhelyezve a felületen, így (egyelőre) csak a konferenciák végén, kilépés előtt lesznek majd láthatóak a képernyő felső részén. A reklámok csak a böngészőből való használat esetén jelennek meg, a Zoom közleménye nem részletezte, hogy a telefonokon futó alkalmazásokon mire lehet majd számítani, de a funkciót egyelőre egyébként is csak néhány országban tesztelik.

A videokonferencia alkalmazás ingyenes verziója a változás miatt valójában nem sokat módosul, a megbeszéléseket ugyanígy lehet majd indítani és használni, sőt, a Zoom októberben olyan extra funkciót is elérhetővé tett a Basic felhasználók számára, amely eddig csak előfizetéshez járt, ez az úgynevezett Live Caption, amivel élőben lehet feliratozni a meetingeket.

(The Verge Fotó: Zoom)

További cikkek a témában:

Új funkciók érkeztek a Zoomra, amelyek megkönnyítik a koncentrálást - így állítsuk be őket A videókonferenciák ideje még nem járt le, az egyik legnépszerűbb alkalmazás pedig próbálja a digitális térben lefolytatott megbeszélések hatékonyságát növelni.
A hirdetők már az álmainkban is reklámokat helyeznének el Egyre több cég kísérletezik olyan technikákkal, amelyek alkalmasak lehetnek arra, hogy az emberek álmait akár a tudtuk nélkül befolyásolják.
A Zoom applikáció miatt vagyunk egyre kimerültebbek? A világháló mostanra életünk nem csupán egyik, de legmeghatározóbb színtere lett, hiszen napközben online értekezünk munkatársainkkal, este pedig jöhet a család vagy a barátok. De miért érezzük egyre kimerültebbnek magunkat, ha egyszer ki sem kell lépünk a házból? És mi köze ennek a Zoom-hoz?


Olyan tömegmegfigyelést, mint a párizsi Olimpián, nem látott még Európa
Olyan tömegmegfigyelést, mint a párizsi Olimpián, nem látott még Európa
Jogvédők szerint ez veszélyes, a technológiát szállító cég szerint viszont a módszereik merőben másak, mint amit Kínában vagy Katarban láthatunk.
A futók, úgy érezhetik, mintha repülnénk egy új edzési módszerrel
A futók, úgy érezhetik, mintha repülnénk egy új edzési módszerrel
A futók számára az ETH Zürich fejlesztett olyan berendezést, ami csökkenti a légellenállást. Az olimpiára készülők is kipróbálták.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.