Az autógyártás átállása az elektromos hajtási technológiákra alapjaiban változtatja meg magát a teljes autóipart. Az autókat saját márkanevük alatt piacra vivő tényleges autógyártók háttéripara minden eddiginél magasabb szinten integrált műszaki alapokat szállíthat ezeknek a cégeknek; például olyan komplett alvázakat, amelyek már tartalmazzák a kerekeket, a felfüggesztést, a kormányzást a hajtómotorokat és akár az akkumulátorokat is.
Az izraeli REE nevű startup három méretben kínálja azt a kompakt, lapos alépítményt, amelyre az autógyártók tetszésük szerint szerelhetnek üléseket, műszerfalat, esetleg hidrogéncellás rendszert és persze karosszériát, majd ráilleszthetik a kész kocsira saját emblémájukat. Személyautó, kisbusz, furgon: bármi épülhet a REE kerekes alvázára.
A REE-gördeszkára épülő kocsi lehet első-, hátsó- vagy összkerékhajtású, lehet kormányzott két vagy mind a négy kereke. Az alváz burkolólemezei közé tetszés szerint illeszthetők az akkumulátorok, a hatótávolságot (és persze az árat) a vevői igényei határozzák meg. A REE a CANopen ipari automatizálási infokommunikációs szabványnak megfelelően készítette fel termékét a csatlakoztatott vezérlőegységek, kezelőszervek fogadására.
Az önjáró alváz legérdekesebb eleme talán az ultrakompakt kerékfelfüggesztés, amely tömör, minimális helyigényű egységbe integrálja a rugózást, csillapítást, hajtást és kormányzást. A rendszer még saját nevet is kapott: ez a REECorner.
A rendszert három méretben készítette el a cég, így a megrendelők aprócska városi járműtől kisebb buszig vagy nagyobb furgonig bármit építhetnek a kerekes alapokra.