Az elmúlt néhány évben alig telt el úgy egy-két hónap, hogy ne olvashattunk volna pletykákat az Apple Carról. Tavaly ilyenkor úgy tűnt, hogy már csak 2024-ig kell várnunk a kocsira, később a Hyundai-t hozták hírbe a projekttel, majd a sor kiegészült a KIÁ-val és a Porschéval. De hiába a rengeteg információ és félinformáció, biztosnak csak annyi tűnik, hogy Cupertinóban tényleg dolgoznak valamin. Nem véletlenül keresnek radar tesztmérnököket, nem véletlenül igazolják le a Tesla önvezetésért felelős menedzserét, nem véletlenül van már száztizennégy autójuk a kaliforniai utakon, amelyek önvezető technológiával kapcsolatos teszteket végeznek.
Épp ezért sokan álmodoznak arról, hogy vajon pontosan mit fog piacra dobni az Apple - úgy tűnik, a Vanarama nevű lízingcégnél dolgozó szakemberek is közéjük tartoznak, írja a 9to5Mac. Itt készült el ugyanis az a háromdimenziós, szabadon mozgatható terv, amely megmutatja, hogy mi sülhet ki a projekttel kapcsolatos, nyilvánosan elérhető információkból. Ezek pedig leginkább az Apple szabadalmai, amelyekről fontos megjegyezni, hogy nincs garancia arra, hogy a cég valaha le is fejleszti, illetve fel is használja az elképzeléseit, ahogyan a Dyson szekrénynyitogató robotjaival kapcsolatban sem biztos, hogy valaha megvásárolhatjuk azokat.
Ha Tim Cookék tényleg bevetnék minden ötletüket, akkor a Tesla Cybertruck-jára emlékeztető, de annál eggyel barátságosabb kocsinál kötnénk ki, legalábbis a lízingcég tervezői szerint. Ami viszont nem az ő fantáziájukról, hanem az Apple-szabadalmakról tanúskodik, az az A-B-C-oszlop nélküli felépítés, az adaptívan, valószínűleg ellenkező irányba nyíló ajtók, a senkit sem meglepő intelligens asszisztens, Siri, és a személyre szabható, egy darab, hatalmas képernyőből álló műszerfal. Ha így fog kinézni az Apple Car, ha nem, érdemes eljátszani a tervvel, és ezzel együtt a gondolattal, hogy egyszer tényleg kigurul egy almaemblémás autó Cupertinóból.
(Fotó: Vanarama)
Cayenne Coupé E-Hybridek
A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Taycan modellek
A Porsche első elektromos autója és az autózás új korszakának kezdete. Rendkívüli hatékonyság és családbarát méretek akár 761 lóerővel, akár 463 kilométeres hatótávval és számos világújdonsággal.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Panamera Sport Turismo E-Hybridek
Minden, amit a Panamera tud, plusz még több. Ötszemélyes utastér óriási csomagtartóval és kategóriaelső variálhatósággal. Tisztán elektromos közlekedés vagy éppen 680 lóerő – amire Önnek éppen szüksége van.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR
Elektromos Macan
A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
IRÁNY A KONFIGURÁTOR