 
                                            Elon Musk vállalata, a The Boring Company végre nem csak látványterven, hanem a valóságban is felfedte, miként fest majd a Las Vegas Convention Centernél (LVCC) épülő földalatti közlekedésihálózat, a Loop. Hogy mi a Loop pontosan, az sokat változott, és mára Musk szerint lényegében alagutakban közlekedő Teslákat jelent. Vagyis az elektromos gépkocsik fuvarozzák majd az utasokat (legfeljebb négyet autónként) az állomások között. Egyelőre azt is homály fedi, hogy terveznek-e szolgálatba állítani, és ezzel együtt Musk másik vállalatánál, a Teslánál kifejleszteni nagyobb utasszám befogadására is képes járművet, például egy kisbuszt. Musk legutóbbi nyilatkozata szerint ilyet akkor gyártanak majd, ha ezekre szükség lesz.
A Twitteren megosztott videón mindenesetre láthatjuk, hogy az elképzelések versenyében valóban a „legspártaibb” változat győzedelmeskedett, legalábbis, ami az állomást illeti. Pár Tesla parkol az állomáson, ahová lépcső visz le, tehát az autókat a mélybe süllyesztő liftnek – Musk legutóbbi nyilatkozatához híven – nincs nyoma. Ha pedig eltekintünk a látványos fényjátéktól, láthatjuk, hogy az állomás egyelőre legfeljebb szerkezetkész, sem felfestések, sem normálisabb világítás nem fedezhető fel.
Tunnel Rave pic.twitter.com/d3JKOIAsy7
— The Boring Company (@boringcompany) December 4, 2020
Azt tudjuk, hogy a két tervezett alagút közül az egyiket már kifúrták, sőt Musk szeptemberben úgy nyilatkozott, hogy az LVCC Loop első, teljesen működőképes alagútjának az építése majdnem befejeződött. Ez a remények szerint 2021 januárjára, vagyis a CES 2021-re el is készül (habár azóta a CES-ről is kiderült, hogy a járvány miatt online formában valósul majd meg). A Loop egyébként 52,5 millió dollárba kerül, és nem biztos, hogy megfelel majd annak, amit Musk ígért, elsősorban az utasszámot értve itt. A TechCrunch-hoz eljutott tervek alapján a Loop még az LVCC-nek ígért utasszám töredékének a szállítására sem lesz képes. A tűzvédelmi tervek alapján ugyanis a Loop három állomása közül az egyiknek 800 fő lesz a maximuma a kiszállási és beszállási zónában óránként. Amennyiben az a szám igaz a többi állomás esetén is, az azt jelenti, hogy a rendszer óránként legfeljebb 1200 személy utaztatására lesz képes. Ez pedig nagyjából a negyede az ígért kapacitásnak. Ha pedig ez a szám így marad, úgy a The Boring Company legfeljebb 13 millió dollárt kap az építési költségekre, és amint a rendszer üzemelni kezd, Musk cége még sok milliós bírságra is számíthat.
További cikkek a Rakétán:
 
         Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Elektromos Macan
                    A klasszikus Porsche formanyelv előremutató átdolgozásával a teljesen elektromos Macan már első pillantásra szemlélteti saját lelkületét. Legyen szó városi használatról vagy ingázásról, a teljesen elektromos Macan elemében van mindenhol, különösen, ha az egyéniség is számít.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne Coupé E-Hybridek
                    A sportautó a terepjárók között. A Cayenne Coupé nem köt kompromisszumokat, de még érzelmesebb kapcsolatot teremt. A 462 vagy 680 lóerős konnektorról tölthető hibrid hajtáslánc már csak hab a tortán.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Panamera E-Hybridek
                    A V6-os vagy V8-as benzines turbómotor már önmagában elképesztő menetteljesítményeket hoz, de itt elektromotor is csatlakozik hozzájuk. Az eredmény: akár 680 lóerő és kimagasló sportosság. A luxus alapfelszereltség.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                
                                
                     Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR
                    Cayenne E-Hybridek
                    A mindentudó. Családbarát SUV benzines V6-os vagy V8-as motorral a kimagasló teljesítmény és konnektorról is tölthető elektromotorral a kiemelkedő hatékonyság és tisztaság jegyében. A Porsche, amely nem ismer határokat.
                    IRÁNY A KONFIGURÁTOR