A Siemens szereli fel Európa egyik legnagyobb e-busz telephelyét Hamburgban

2020 / 12 / 22 / Justin Viktor
A Siemens szereli fel Európa egyik legnagyobb e-busz telephelyét Hamburgban
A Hamburger Hochbahn az évtized végére tűzte ki teljes, mintegy 1000 autóbuszt számláló flottájának kibocsátás-mentes, klímabarát járművé alakítását.

1000 elektromos busz rendel

Hamburger Hochbahn, Hamburg legnagyobb helyi tömegközlekedési szolgáltatója. A vállalat az alsterdorfi negyedben található buszraktárát szeretné a Siemens Smart Infrastructure céggel együttműködve elektromos töltési technológiával felszerelni.

A társaság azt a célt tűzte ki maga elé, hogy az évtized végére teljes, 1000 buszból álló flottáját átalakítja kibocsátás-mentes és klímabarát járművekké. A járműbeszerzéssel párhuzamosan zajlik a depó infrastruktúrájának átalakítása is.

Los Angeles városi légimobilitási programot indít, jön a légi tömegközlekedés A nagyvárosi légi közlekedés új formái, főképp emberek szállítására alkalmas önvezető drónokkal már sok helyütt tesztüzemben, vagy bevezetés előtt állnak. A légitaxik a tömegközlekedés új formái is lehetnek. Los Angeles is ezek közé a városok közé tartozik.

96 töltőállomás

A Siemens a buszpályaudvar hat parkolójából kettőt szerel fel összesen 96 töltőállomással, közép- és kisfeszültségű technológiával. Az üzemeltetés a tervek szerint 2021 nyarán kezdődik.

Az összesen 240 beállóval rendelkező elektromos pályaudvar az egyik legnagyobb és legmodernebb ilyen létesítmény lesz az elektromos buszok számára Európában.

"Az autóbuszpályaudvarok szükséges töltési infrastruktúrával való felszereléséhez fontos, hogy rendelkezzünk egy teljes megoldás-szállító partnerrel mely jövőbiztos töltési infrastruktúrát tud nyújtani az összes szükséges elektromos alkatrésszel és szolgáltatással együtt" - mondta el Bastian Schmidt a Hamburger Hochbahn infrastruktúra elektromobilitási projektvezetője.

Néhány szó az EHang légitaxijának sikere kapcsán az autonóm légiközlekedés kihívásairól Ha a tetőkön landoló városi légitaxik koncepciója életképesnek bizonyul, akkor felsétálhatunk egy magasabb épület tetejére, és átruccanhatunk egy másik állomásra a város túloldalán. Mindeközben kihagyjuk a földi forgalmat és a nyomasztó közlekedési dugókat. De mikor is?

Tetőző zöldenergia

Az első megrendelés parkolónként 48 darab Sicharge UC 200 töltőállomást tartalmaz CCS töltőcsatlakozókkal, közepes és alacsony feszültségű technológiát, valamint ötéves szolgáltatási szerződést. Minden töltőállomás kapacitása 150 kilowatt, és folyamatosan töltik majd a buszokat, amikor azok éppen nem üzemelnek.

A töltéstechnika egy technológiai vezérlőközpontban található, az egyes parkolóállomások tetején. A töltőkábelt a tető mentén vezetik közvetlenül a töltőállomásokhoz. Ez lehetővé teszi, hogy a depóban található tereket teljes egészében a buszok parkolására használhassák fel.

Sokoldalú, moduláris, elektromos jármű a Német Légiközlekedési Központtól A Német Légiközlekedési Központról (DLR) legutoljára akkor hallottunk, mikor a NASA űrvakondja, a magát a Mars talajába beásni igyekvő szerkezet bajba került, hiszen ők irányították ezt a próbálkozást. Most újra hallattak magukról, egy moduláris, transzformerszerű, sokoldalú jármű terveinek nyilvánosságra hozatalával.

„A jövőbiztos és könnyen frissíthető infrastruktúra mellett a töltéstechnológia integrálásakor fontos a helytakarékosság, különösen a városi infrastruktúrában. Ebben a projektben a tetőtéri telepítés volt a megfelelő megoldás ”- tette hozzá Jean-Christoph Heyne, a Siemens Smart Infrastructure Jövőbeli hálózatok divíziójának vezetője.

 „A töltőállomásokat Portugáliai gyárunkban kizárólag megújuló energiaforrásokból származó energia felhasználásával gyártják. Ezért aztán fenntartható módon előállított technológiát szállítunk fenntarthatóbb városok számára.”

A 45 ezer négyzetméteres alapterületű alsterdorfi buszpályaudvart 2019 áprilisában nyitotta meg a Hamburger Hochbahn. Németországban ez az első olyan buszpályaudvar, melyet kizárólag emissziómentes autóbuszok számára terveztek. A jövőben egy tervezett bővítés után a buszok már hat parkolóban kapnak majd itt zöld villamos energiát.

(Forrás: Siemens Kép: Siemens)

Ez is érdekelhet:

Az otthoni munkavégzés egyik legnagyobb akadálya, ami az emberek 95%-ának gondot okoz Az emberek kilencvenöt százaléka nem tud összpontosítani és hatékonyan dolgozni a rossz hangminőség miatt, de hogyan segíthetik a különböző audio megoldások a jövő munkahelyének átalakulását? És a távoktatás zavartalan működését? Ezekre kerestük a választ.

Nemsokára önvezető villamos indulhat Moszkvában Az önvezető autóiról is ismert orosz Yandex vállalat nemsokára önvezető villamosjáratokat indíthat Moszkva utcáin. A projektet támogatja a város polgármestere és a közlekedési hatóságok is. A statisztikák szerint a balesetek 70 százaléka elkerülhető lenne, ha az "emberi faktort" ki lehetne iktatni a közlekedésből.

Az alacsony gyártási költségű akkumulátorok átalakítják a világot Gyorsan csökkennek a lítium-ion akkumulátorok árai, és ez jelentősen közelebb hozhatja a közlekedés mindent átalakító paradigmaváltását.


 


Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Így lettek a szexuális játékszerekből digitális kütyük
Lassan már senkit sem lep meg, hogy egy intim segédeszköznek legalább olyan jól kell tudnia csatlakoznia a wifihez vagy egy telefonhoz, mint a viselőjéhez, használójához.
Íme az új műanyag, amiből nem lesz mikroműanyag
Íme az új műanyag, amiből nem lesz mikroműanyag
Ezek a polimerek lényegében teljesen eltűnnek hét hónap alatt.
Ezek is érdekelhetnek
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.