Techno

Drónok, drónok mindenütt - a Zalazone bemutatóján

Permeteződrón, rajban repülő drón, önvezetve driftelő BMW-t követő autonóm drónraj, lábbal irányított drón, csőrotoros meteorológiai drón.
Garázs

Megtudtuk, mi a titka a magyar indukciós villanyroller-töltő kivételesen magas hatásfokának

A jelenlegi töltő is 75-85 %-os hatékonysággal viszi át vezeték nélkül az energiát a roller akkujába, de már készül az új prototípus, 95 százalékkal!
Garázs

Az autó, ami maga alá húzza a kerekeit, hogy jobban elférjen a városi utcákban

A City Transformer kisautója nagy tempónál képes megnövelni, szűk helyeken csökkenteni nyomtávjait.
Garázs

Bicikliteszt ABS-szel, 45 km/h-s utazótempóval és elektromos sebváltóval

A Stromer ST5 ABS a világ első blokkolásgátlóval felszerelt fast e-bike-ja. Münchenben tekertünk vele egyet.
Garázs

Beültünk a Mercedes gondolatvezérelt autójába

A Mercedes elképesztő koncepcióautója évtizedekre van attól, hogy valósággá váljon. Ez be is bizonyosodott, amikor beleültünk, hogy kipróbáljuk benne a gondolatvezérlést.
Garázs

Helyből felszálló légitaxi merev szárnyba épített légcsavarokkal

Az Atlas Aero légitaxi-megoldása érdekes és elegáns, a prototípus állítólag már jövőre repülni is fog.
Techno

A kezemben tartottam a napelemes útburkolatot

A Wattway járdák, utak felületének burkolására kifejlesztett napelem-táblája sokkal egyszerűbb, vékonyabb, könnyebb, mint ahogy elképzeltem.
Garázs

Lemerült a villanyautó? Cseréld ki az akkut és mehetsz tovább

Mutatunk két jópofa és életképesnek tűnő megoldást a cserélhető akkus elektromos autók témakörében.
Garázs

Nyomasztóan átláthatatlan a villanyautók töltőhálózata Európában

A benzinről, gázolajról nagyjából lehet tudni, hogy hol mennyibe kerül. Mobilozni ugyanannyiért mobilozunk bárhol az EU-ban. Az elektromos autózás piacán viszont egyelőre vadkapitalizmus tombol.
Garázs

Elütött egy sportolót a tokiói paralimpián egy önvezető kisbusz

A Toyota leállította az autonóm e-Palette kisbuszokat, amíg kivizsgálják, hogyan történhetett a gázolás.
Techno

Pórul járnak azok a napelemesek, akik átkerülnek az ELMŰ-től az MVM-hez

Akinek többlettermelése van és az éves elszámolása évfordulója valamikorra a szeptember-márciusi időszakra esett volna, ebben az évben veszíteni fog a napelemein.
Garázs

Az orosz kormány meghirdette az autózás villamosításának stratégiáját

Útdíj-mentességgel, a gyártóknak és a vevőknek nyújtott támogatásokkal indul az orosz villanyautó-program.
Techno

Emberformájú robotot fejleszt a Tesla

Ha már úgyis annyi pénzt és energiát tesznek a mesterséges intelligencia fejlesztésébe az önvezető autók kapcsán, miért ne kerülhetne be ez az intelligencia egy androidba is?
Garázs

Szimpatikus kis villanyautó Indiából

A Tata Tigor EV kicsi, gyenge, egyszerű autó, mégis nagyobb szerepe lesz az elektromos mobilitás térhódításában, mint az ezerlóerős villany-csodák bármelyikének.
Garázs

Kész a BMW hidrogénautója

A BMW már 1979-ben készített hidrogénnel hajtott autót és utána is volt sok prototípusuk, de az iX5 Hydrogen lesz az első nagyobb szériában készülő modell.
Garázs

Októberben készülhet el az első német gyártású Tesla

A Berlin mellett, Grünheidében épülő Tesla Gigafactory megnyitása októberre várható - ha a brandenburgi környezetvédelmi hatóságok is úgy akarják.
Garázs

A Volkswagen vezérigazgatója szembesült a valósággal: macerás dolog a villanyautózás

Herbert Diess a saját bőrén tapasztalta, mennyire sok még a fejlesztenivaló a hézagos, kényelmetlenül használható gyorstöltő-hálózatban.
Garázs

Oroszországban 25%-os támogatást ígér az elektromos autók vásárlóinak a kormány

A 25%-os orosz villanyautó-vásárlási támogatás csak a hazai gyártású járművekre vonatkozna a kormány elképzelése szerint.
Garázs

Eddig a Hyundai adta el a legtöbb hidrogénautót az idén

Egyelőre elég szűk körű de nagyon izgalmas a verseny a hidrogéncellás autók piacán.
Garázs

Európa legsikeresebb elektromos autója a Tesla Model 3 volt az első félévben

Az amerikai villanyautóból kétszer annyi fogyott el júliusig, mint a második helyezett VW ID.3-ból.
Garázs

Könnyű lesz az elektromos pickup-gyártók élete: csak be kell tenni a Magna tengelyét az alváz alá és kész is

Hátsó- vagy összkerékhajtás, egy vagy két sebességfokozat, teljesítmény 120-tól 250 kW-ig: gyertek, pickup-gyártók, válasszatok villanyos hajtást tetszés szerint!
HELLO, EZ ITT A
RAKÉTA
Kövess minket a Facebookon!
A jövő legizgalmasabb cikkeit találod nálunk!
Hírlevél feliratkozás

Ne maradj le a jövőről! Iratkozz fel a hírlevelünkre, és minden héten elküldjük neked a legfrissebb és legérdekesebb híreket a technológia és a tudomány világából.



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.